Kezdőlap
Lapjaink:
- Zalatáj
- Észak-Nyugat Zala
- Közép-Zala
- Zalalövő és Környéke
- Lenti és Vidéke
- Szentgrót és Vidéke
- Dél-Zala Murahíd
- Zala Megye
Hasznos oldalak
- Zalaegerszeg város honlapja
- Zala megye honlapja
- Zala Megyei Közgyűlés
- Zala Megye Térképe
- 15 napos időjárás
- Hevesi Sándor Színház
- Történelmi emlékpark, Zalavár
- Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtára
Kapcsolat
Zalatáj Kiadó Ügyfélszolgálat
8900, Zalaegerszeg, Kosztolányi tér 1/B., Pf.: 381
Telefon: 06-92/596-936
Fax: 06-92/596-937
Mobil: 30/378-4465
E-mail: zalataj@zelkanet.hu
NAV-munkatársak a lenti Kormányablaknál (2017.07.03., 12:45)
Dr. Sifter Rózsa (középen) szerint az államigazgatási reform tovább folytatódik.
A kormányablakokban 2018. január 1-jétől NAV-ügyintézők járnak el az egyes adóügyi ügyfélszolgálati tevékenységeknél. Az átalakulás megvalósítása 3 ütemben zajlik, az 1. ütemben Lenti és Zalaszentgrót kormányablakai érintettek megyénkben. A Lentiben tartott mai sajtótájékoztatón először dr. Sifter Rózsa kormánymegbízott köszöntötte a megjelenteket, emlékeztetve arra, hogy a kormány 2010-ben elkezdődött államigazgatási reformja tovább folytatódik a kormányablakok szolgáltatásainak bővülésével.
- „A szolgáltató állam” megvalósításának egyik állomásához érkeztünk, 2017-ben már a 270. kormányablak is átadásra került, a további terveink pedig a még működő okmányirodák kormányablakká alakítását tartalmazzák - mondta a kormánymegbízott.
A sajtótájékoztatón jelen volt dr. Pál Attila, a megyegyűlés elnöke, Vigh László országgyűlési képviselő, miniszteri biztos, dr. Kaszás Anita igazgató, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Zala Megyei Adó- és Vámigazgatóságától, akit a fejlesztés tartalmáról kérdeztünk:
- A lenti Kormányablakban egy önálló NAV-ablakkal jelenünk meg, heti három napon, hétfőn, szerdán 08.00 órától 16.00 óráig, csütörtökön pedig 18.00 óráig várjuk az ügyfeleket. Az adóügyek teljes vertikuma intézhető lesz itt helyben, a korábbi ügyfélszolgálati helyen történő ügyintézés megszűnik. Potenciálisan közel húszezer, a Lenti Járáshoz tartozó ügyfélre számítunk, mellette természetesen az idelátogatók, a turisták is intézhetik itt ügyeiket.
Dr. Pál Attila érdeklődésünkre elmondta, a megye számára nagyon fontos, hogy az ügyek intézése minél közelebb kerüljön a polgárokhoz, hiszen az ügyfél az első.
- Lentiben azért is jelentős a szolgáltatás bővítése, mert a környező településekről beutazva is egyszerűbb lesz intézni az ügyeket és fontos, hogy ezzel időt takaríthatnak meg az ügyfelek - hangsúlyozta a megyegyűlés elnöke.
- Eddig is volt alkalom hetente egyszer a NAV munkatársaival ügyintézésre, a most átadásra kerülő rendszer azonban sokkal hatékonyabb lesz, több alkalommal a munkába járók igényéhez is alkalmazkodva lehet ügyeket intézni - tette hozzá Horváth László polgármester. - Lerövidül a várakozási idő, szakszerű, gyors szolgáltatást biztosít immár a NAV is a helyi kormányablakban.
dj
Lenti is érintett az első ütemben.